tagastamine
Kauba seisukord tagastamisel
- Tagastatav kaup peab olema kasutamata, rikkumata ja originaalpakendis.
- Tarbijal on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu lubatakse tavapäraselt poes (näiteks vaadata ja katsuda).
- Kui kaupa on kasutatud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, vastutab Tarbija kauba väärtuse vähenemise eest.
Tagastamise protsess
- Esita kauba ostust taganemise avaldus e-posti teel: info@moob.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Tagasta kaup 14 päeva jooksul pärast avalduse esitamist või esita tõend, et oled selle perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
Raha tagastamine
- www.moob.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Tarbijale kõik lepingu alusel saadud tasud, sh tavalise kättetoimetamise kulud, viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.
- Kui Tarbija on valinud kallima tarneviisi kui e-pood pakub odavaimana, siis hinnavahet ei hüvitata.
Kulud
- Kauba tagastamisega seotud kulud (nt postikulud) tasub Tarbija.
- Soovitame saata kõik tagastatavad kaubad korraga ja originaal-transpordipakendis.
Erandid (14-päevane taganemisõigus ei kehti)
- Eritellimusel valmistatud tooted, mis on tehtud Tarbija isiklikke vajadusi arvestades.
- Tooted, mis ei ole pärast pakendi avamist hügieeni- või tervisekaitselistel põhjustel tagastamiseks kõlblikud (nt madratsid, tekid, padjad).
- Kinkekaardid.